Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

UkradnijDlaMnieNiebo to nadal UkradnijDlaMnieNiebo. Nie ma żadnej kradzieży! Powiadomienie - Anlulka

Nie chcę tu roznosić żadnych plotek, bo to nie jest życzliwe, ale chciałam was tylko powiadomić o jednej rzeczy. Nie oskarżam tu nikogo. Chcę, żebyście tylko posłuchali zdania anlulki, który uważam za bardzo mądry. Otóż przenosimy się do sprawy UkradnijDlaMnieNiebo. Dziewczyna, która kryje się za tym kontem zawsze była nie miła (to moje zdanie więc proszę nie mówcie, że mówię to w imieniu wszystkich). Była otóż zazdrosna (też moje zdanie) o to, że wszyscy wychwalają Arli, a jej nikt nie zauważa (a przecież zauważamy ją. To kto sprawił, że jej filmy były w TOP? My!). Dlatego uważamy z anlulką, że, żeby zwrócić na siebie uwagę podszywała się, że jej konto zostało skradzione, żeby wszyscy zaczęli jej współczuć, a gdy Księga Gości będzie już pełna współczuciami i innymi wpisami tego typu nastąpi ''cudowny powrót i odzyskanie konta'' i wszyscy później będą ją wychwalać.




- Skąd to podejrzenie?
To proste. Hacker, który kradnie konta zawsze usuwa wszystkie filmy, ciuchy, ubiera się obrzydliwie, żeby zrobić z tego konta pośmiewisko itp. Ale akurat na tym koncie ubranie wcale nie jest takie złe, a ciuchy i filmy ''stoją na miejscu''. No to... Chyba wiecie o co mi chodzi...

- Dlaczego miała by to robić???
Przecież już mówiłam! Z zazdrości i dla sławy! Szkoda mi jej... Trochę...

- Czemu mówisz, że jest dla wszystkich nie miła?
Nie chcę się tu chwalić, ale mam, można powiedzieć, taki dar ''wyczuwania'' kto jest jaki. I ja jednak podejrzewam, że po tym całym jej ''teatrze'' w stosunku do Arli jest to jednak dziewczynka ''bez serca''. Nie można tak kogoś oskarżać. Czy tak ma się zachowywać ktoś życzliwy i ze ''złotym sercem''? Wątpię.

Przepraszam jeśli w tym poście kogoś z was uraziłam, ale proszę, bez niemiłych komentarzy... Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.