Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Złote zasady tworzenia looka;)

Hej!
Pisałam już o lookach, ale nie pisałam jak je stworzyć. Na koniec wkleję obrazek ładnego (według mnie) looka, który spełnia wszystkie zasady. Oto te "złote" zasady:

1. Nie łącz ze sobą nie pasujących do siebie kolorów np. czerwony i różowy. Nie używaj też tyle neonów, że wszystkim "oglądaczom" wyjdą oczy na wierzch, bo szybko zamkną look i nie zdążą dać lovka;).
2. Nie dodawaj miliona dodatków, moim zdaniem starczą 2 lub 3. Nie dodawaj na przykład razem w jednym looku: słuchawek, korali, kolczyków, torebki i dwóch tatuaży.
3. Uważaj, aby look nie wyszedł za blado... Jak Ci tak bardzo na nim zależy, zmień kolor skóry.
4. Najważniejsze jest to, aby dawał ogólne świetne wrażenie. Jak nie jesteś pewny\a spytaj mamy, siostry lub koleżanki, czy look jest spoko;)

Oto mój look, który stosuje się do wszystkich zasad:

Pamiętajcie jednak o jednym... jeśli look Wam się podoba, to najważniejszy jest Wasz styl! Bądźcie wyjątkowi!
                                                                                                                                         Pisała Anlulka;)

2 komentarze:

  1. Wybacz że piszę ten komentarz, ale obejrzałam wszystkie twoje looki i nie zachęciłaś mnie żadnym. Nie boję się tych słów, ale moim zdaniem te looki są niezbyt udane. Jeśli cię obraziłam, przepraszam cię bardzo szczeże, jednak polecam obejrzeć looki innych MSP (najlepiej w Highscores) a zobaczysz że żadna MovieStar nie stosuje się do twoich rad, a looki wyglądają po prostu lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee... Sorry, Anlulka, ale ja też się zgadzam z Martą ;)

      Usuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.