Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Ten świat ma ''granice''...

Tak cieszyłam się, że będę prowadzić bloga, aż do dojścia do 25 lvl'a i do puki mi się nie znudzi ta wspaniała gra. Jednak zapomniałam, że mam internet tylko do 2016 roku. Więc za dwa lata blog zostanie oddany w ręce anlulki (jeśli będzie miała oczywiście ochotę). Nawet nie wiadomo czy przez te 2 lata dojdę do 25 lvl'a co jest moim największym marzeniem. Ale, kto to wie... Wkrótce będę musiała odejść... Ale myślę, że anlulka będzie wspaniałym administratorem bloga. Pozdrawiam was! Oby te dwa lata były jeszcze radosne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.