Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Czy tylko mnie się zdaje, że za dużo w tym zbiegów okoliczności?

Pisząc ten post wracam do tematu posta ,,Co się dzieje?''. XD Dla mnie zdecydowanie jest w tym za dużo zbiegów okoliczności. XD Parę tygodni temu Kellow mówiła, że oddaje konto dobrej osobie, co nie? I że odda je przyjaciółce, ale może Nikuss był ''tą tajemniczą przyjaciółką''. Może on wcale nie ukradł jej konta tylko ona mu je dała. Później, gdy prawdziwej Kellow już nie było na MovieStarPlanet, dopiero zaczęła się sprzeczka pomiędzy nią, a Arli. Więc może Alicja wcale nie powiedziała, że ''Arli to dinozaur'' tylko to wszystko zrobił podający się za Alicję Nikuss.XD Sama już nie wiem. Jeszcze teraz ukradziono konto UkradnijDlaMnieNiebo. Czy Ci Hackerzy nie mogą się odczepić! Mnie skradli 2 konta, mojej znaj ukradli konto, Kellow nawet raz ukradli konto. Długo, by wymieniać... XD Jeszcze teraz nie wiadomo po co ukradli konto UkradnijDlaMnieNiebo. Co jest ''grane''?! Może za karę, że tak nie ładnie postępowała w stosunku do Arli??? Nikt tego nie wie! Tylko ten Hacker. Zastanówcie się, a jeśli przyjdzie wam do głowy jeszcze jakiś pomysł, lub niechcący natkniecie się na taką właśnie sytuacje napiszcie do mnie na priv'a! XD Za wszystkie wiadomości o kradzieżach, sprzeczkach itp. dotychczas do mnie wysłanych serdecznie dziękuję. Miłego pobytu w szkole! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.