Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Jak dodać osobę do filmu, jak nie ma się jej w znaj?

Chyba wiecie o co chodzi, nie? :B Zaczynamy! 
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
1. Wybieramy osobę, którą chcemy dodać do filmu (u mnie jest to Lady Zanetka .):


2. Klikamy Wiadomość obok Pokój.
3. Teraz wyświetla nam się okno do napisania wiadomości, zmniejszamy je tym oto przyciskiem:


4. Mamy zmniejszone okienko. Wchodzimy teraz do Filmy>>Stwórz nowy film>>Dodaj znajomych>>:


5. Teraz, tak jak na screenie powyżej, przechodzimy na ostatnią stronę naszych przyjaciół. A ta czeka na nas...:


...Lady Zanetka .! 

Mam nadzieję, że się Wam to przyda. :) Tylko prosiłabym, żeby nie pisać o tym na różnych Forach itp., ponieważ moderatorzy mogliby usunąć ten korzystny dla nas błąd. 


1 komentarz:

  1. to już nie działa,niestety D: Ale błąd nawet spoko, sama z tego korzystałam. Zapraszam na msp moje konto: Odi1029384756
    Niedługo 9 lvlek więc każdy graf się przyda!!!

    OdpowiedzUsuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.