Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Gold Style

Witajcie! Dziś stworzyłam nowy komplet (tym razem dla VIP)! Więc warto się zatrzymać i zobaczyć tę notkę! Oto komplet - Gold Style:



Moim zdaniem jest on wprost cudowny! Jest to mój pierwszy post z kompletem dla VIP i dobierając ciuchy, dodatki, buty itp. zauważyłam, że ten komplet kosztuje jedynie 1200 Sc i 7 D! I właśnie spostrzegłam różnicę, że jednak rzeczy VIP są tańsze (co jest trochę nie uczciwe). Oto skład tego Gold kompletu:

1. Mary Lou
Kategoria: Upięcia
Cena: 500 Sc
Dla: VIP, nieVIP

2. Rainbow Chains
Kategoria: Biżuteria & Okulary
Cena: 400 Sc
Dla: VIP, nieVIP

3. Bluebell
Kategoria: Sukienki
Cena: 4 D
Dla: VIP, nieVIP

4. Roch Pearls
Kategoria: Biżuteria & Okulary
Cena: 3 D
Dla: VIP, nieVIP

5. Monster Chunks
Kategoria: Buty
Cena: 300 Sc
Dla: VIP, nieVIP

A to moje pozostałe propozycje:


Dziękuję za uwagę! ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.