Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

''Wyjdź z twarzą!''

Witajcie! Tak zakochałam się w Facebook'u, że prawie przez ten czas nawet nie wchodziłam na MSP! Chciałabym wam dzisiaj opisać wygląd, gdy będziecie już VIP. Zaczynamy!
Przypatrzcie się najpierw mojemu wyglądowi:


Taka twarz na pewno będzie ''zapierać dech w piersiach''! Oczywiście nie musi być identyczna, ale wiele MovieStars zaufało mi już i same się o tym przekonały. Teraz przedstawię skład:

Oczy:


Tusz:


Paleta kolorów:


Noski:


Usta:


Można wybrać pomiędzy tymi. Mam nadzieję, że pomogłam. Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.