Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Pink Girl

Pink Girl - po długiej przerwie piszę na tym blogu mój pierwszy post o modzie. Dzisiaj stworzyłam komplet dla ''różowej nieVIP dziewczynki'':


Według mnie jest spk. Kosztuje 1725 Sc. W skład wchodzi:

1. Perfect jacket
Kategoria: Wszystkie Topy
Cena: 550 Sc
Dla: VIP, nieVIP

2. Swirly Stripes
Kategoria: Rajstopy
Cena: 400 Sc
Dla: VIP, nieVIP

3. Hi Sparkles
Kategoria: Obuwie
Cena: 375 Sc
Dla: VIP, nieVIP

4. Groovy Bun
Kategoria: Upięcia
Cena: 400 Sc
Dla: VIP, nieVIP

Naprawdę warto nieVIPki! A oto moje inne propozycje:



Niestety sama nie zakupiłam tego kompletu czyli, jeśli byłabyś zainteresowana, nie masz jak zrobić mi look'a, żeby zakupić ten komplet, ale po to właśnie macie obrazki i nazwy oraz podane dane gdzie znaleźć daną rzecz. Od dziś ja i anlulka będziemy wam przedstawiać takie modne kompleciki. Napiszcie w komentarzu jeśli macie jakieś fajne pomysły. Chętnie je przyjmiemy! ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.