Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Bliźniaczki na MSP???

Hej!
Wszyscy wiedzą, że ALAKINGA jest jedna i jest I w rankingu, ale nie wszyscy... że ktoś się pod nią podszywa! Na pierwszy rzut oka, nic podobnego:

prawdziwa ALAKINGA

A tu nasza "Dublerka"
 Zastanawiacie się pewnie, czemu tak się przyczepiłam do biednej straszna 25? Oto i podobieństwo:


oto jedyna i niepowtarzalna jak do tej pory biografia ALAKINGI

A oto kopia... Co o tym myślicie? Moim zdaniem kolejną różnicą jest status straszna 25... ALAKINGA nie była taka...hm...sami się domyślcie! ;) Pa!
                                                                                           Pisała anlulka ;)

5 komentarzy:

  1. Masz racje. Byłam ze straszna 25 na najke, póki nie zobaczyłam jaka jest na prawdę. Z początku udawała miłą, ale zwróciłam uwagę na jej błędy ortograficzne WSZĘDZIE!!! Alakinga nie robiła błędów... To mi się zrobiło podejrzane i zaczęłam badać tą sprawę głębiej... Może i to jest alakinga?! W końcu niektórzy widzieli, jak alakinga napisała w statusie te same obraźliwe rzeczy co straszna 25. A może to kolejny hacker na msp?! No cóż... trudno się oprzeć ciuchom i sławie jaką ma alakinga. Pewnie nie jeden hacker próbował.. Ale cóż... ja myślę że alakinga sama by nie odeszła po tak długim czasie grania. A może była szantażowana ?! I to co najgorsze... przez straszna 25?! Wiem jedno... to jest podejrzane. Nie wiem już czy się w to mieszać czy zostawić tą sprawę w spokoju... W końcu to nie moja sprawa. Ale ja bym nie chciała być na miejscu alakingi... Z resztą nie wiadomo też czy to ona sama nie jest winna?! Może to ona jest straszną 25?? Nikt tego nie wie... Ale sądząc po błędach ortograficznych, straszna 25 jest kolejną głupią dziewczynką, która marzy tylko o sławie i okłamuje cały świat, żeby podać się za kogoś komu najzwyczajniej zazdrości... W końcu to internet, tu każdy jest anonimowy, i nigdy nie wiadomo komu wierzyć a komu nie. Jednak gdy straszna 25 nie jest osobą za którą się podaje, to musi być na prawdę NIENORMALNA -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALAKINGA odeszła ponoć z własnej woli i oddała konto jakiejś Julce. Sądząc po tym co oryginalna ALAKINGA pisała na swoim blogu to łatwo się dowiedzieć ,że odeszła z własnej woli :(

      Usuń
    2. Niezłe podejrzenia :D :D

      Usuń
  2. Mam straszną 25 w znaj.Ma takie ciuchy jak na zdjęciu ALAKINGI!!!Pisze w profilu strasznej:To ja jestem prawdzwą ALAKINGĄ i to moj konto."Tak napisała straszna.

    OdpowiedzUsuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.