Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

,,Talking Angela'' - ploty na MSP

Witajcie! ♥ Ostatnio chodziłam sobie po Forum w poszukiwaniu fajnych tematów na drugą część ,,Kabaretowego MSP'' i zauważyłam, że pojawiło się, tutaj na MSP, wiele plotek o aplikacji ,,Talking Angela''. Rok temu miałam tę apkę, ale odinstalowałam po jakimś czasie, bo okazała się trochę nudna. Do rzeczy. Pojawiła się śmieszna plotka, że w oczach Angeli jest jakiś Pan, który ma dostęp wtedy do Twoich danych! Nie wiedziałam, czy uważać to za śmieszną głupotę, czy za prawdę. Postanowiłam na sekundę pobrać tę aplikację, by przekonać się czy to prawda. Patrzę, patrzę... Coś w tych oczach faktycznie jest! Ale nie wygląda mi to na faceta. Raczej na jakieś 3 obrazy. Teraz już nic nie kumam w tej sprawie, ale podobno ten facet podgląda Twoje dane na telefonie, czyli np. wiadomości, e-mail'e (jeżeli używasz poczty na telefonie), kontakty itd. Ja nie chcę tu nikogo straszyć, ale tak, czy owak zalecam odinstalować tę aplikację dopóki sprawa się całkowicie nie wyjaśni. Bo np. jeżeli taki Pan podglądnąłby powiedzmy Twój e-mail, który używasz do MSP i np. hasło, które powiedzmy miałeś tam zapisane w notatkach, żeby nie zapomnieć to już może wejść na Twoje konto na MSP zmienić hasło i e-mail, także nie radzę instalować, lub polecać tej aplikacji, bo co jeśli okaże się to prawdą? Co wtedy zrobisz?

6 komentarzy:

  1. Ja to mialam teraz mam 9 lat tablet mi sie popsul jak sie wystraszylam jak to przeczytalam

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi siostra powiedziała i radziła mi to odinstalować (na szczęście miałam to na tablecie, a na nim nie mam tak ważnych notatek. To znaczy mam trochę, ale mało).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się chyba pytał o imię, ale nie wiem, bo to było po angielsku.

      Usuń
  3. Boję się tej aplikacji bo miałam ją i gdy byłam u koleżanki to mi opowiedziała i w ryku do domu wracałam.Brat mi odinstalował i tylko mam POU'A

    OdpowiedzUsuń
  4. M A S A K R A !!! Angela mi ukradła z konta 60 tyś euro z konta! bardzo nie poleca, policja dalej bada sprawę.

    OdpowiedzUsuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.