Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

,,Mystarplanet''?!

Hej!

Chciałabym wam powiedzieć o paru rzeczach, które ostatnio mnie zainteresowały na MSP. Niedawno, niektórzy przeszli samych siebie... Rozpuścić plotkę w PÓŁ GODZINY?!! Tak, też jestem zdziwiona... Jeżeli jeszcze nie domyślacie się o co mi chodzi to było to tak - Pewnego dnia w ''przestrzeni internetowej'', na planecie zwanej MovieStarPlanet, a konkretnie na jej Forum pewna użytkowniczka - Sabina rozniosła plotkę, że usunął nam konta i wszystko co mamy, oraz, że nasz internetowy ''dom'', który nazywany był ''MovieStarPlanet'' będzie nosił nazwę ''MyStarPlanet''. Pretekstem było to, że na Hiszpańskim MSP jest już ta ''niebywała'' nazwa. Wchodzę... ...sprawdzam... ...Tak, miała rację! Czy to prawda, że nam też ją zmienią? Nwm, decyzję pozostawmy lepiej moderatorom ;). I tutaj zmienię temat. Próbowaliście kiedyś wchodzić na inne MSP niż Polskie? Nie? To spróbujcie! Fajnie się gra, a przy okazji uczy języka... ...Polecam! Na dzisiaj to tyle. Na koniec dla Wszystkich Wesołych świąt!

 

11 komentarzy:

  1. Na Polskim MSP nie będzie zmian. Będzie taka zmiana tylko w niektórych krajack;) Nawet moderatorzy pisali o tym na forum:) Cieszę się że nasza ,,plateta" Nie zostanie zmieniona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja byłam na francuskim MSP i jak weszłam na najlepszych graczy to aż mnie wywaliło z krzesła, bo oni tam mieli ponad 70 lvl`e kiedy u nas ALAKINGA ma 63 (chyba) ale jedno trzeba przyznać... nic nie zrozumiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie MyStarPlanet nie moge w to uwierzyc a na howrse gram pt koniara 109 pozdrawiam MeryL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx :) Wg mnie (obecnie), Howrse jest DUŻO LEPSZE od MSP...

      Usuń
  4. Faktycznie MyStarPlanet nie moge w to uwierzyc a na howrse gram pt koniara 109 pozdrawiam MeryL

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie MyStarPlanet nie moge w to uwierzyc a na howrse gram pt koniara 109 pozdrawiam graczke MeryL

    OdpowiedzUsuń
  6. na duńskim msp ale mieszkam w dani i nie nauczylam sie jezyka xd bo ucze się w szkole ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz na polskim msp są nowe usta nie wiem czy na innych też są ale co podobno każdy mówi że będzie nowe msp. to prawda ? nie wiadomo !

    OdpowiedzUsuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.