Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Punk Royal

Na MovieStarPlanet ''rządzi'' teraz ,,Punk Royal''!


Ciuszki:







Rzeczy:


Animki:


Tło do kupienia:


~KONIEC~

P.S. Ważna informacja!
Jak zauważyliście na screenie z animkami znajduje się Margaretiina, a nie ja - Mar18. Wiele już padło oskarżeń na mnie typu: ''Włamujesz się na jej konto!'', ''Jesteś Hacker'ką!'' itp. Chciałabym wam to wyjaśnić. Po pierwsze. Nie jestem żadną hacker'ką. Ja bym czegoś takiego nie zrobiła.
Po drugie. Margaretiina i ja jesteśmy najnajnajnajnajnajnajnajlepszymi przyjaciółkami! W takiej oto sytuacji Margaretiina w zaufaniu podała mi hasło do swojego konta, ponieważ chciała, żebym trochę jej ponabijała bonusów Fame i StarCoinds, oraz wg, żebym też miała dostęp do tego konta. Po prostu, żebym mogła się nim też ''bawić''. Tak samo zrobiłam w przypadku mojego konta - Mar18. To nie są wymysły! Margaretiinka chciała również znajdować się gdzieś na moim blogu, dlatego pomyślałam, że to przedstawianie animek będzie w sam-raz! To nie są żadne bzdury! Jak mi nie uwierzycie to co ja zrobię?? Pliss, to prawda!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.