Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Pastelll ♥

Cześć!
Przepraszam za tak długą nieobecność, ale mam dla Was (moim zdaniem) świetną kompozycję. Nie jest ona dla VIP. Oto i ona:

Kosztuje on 1925. Trochę drogi, ale moim zdaniem warto;) Oto spis rzeczy:

Breezy Bun
cena: 500 sc

Sweet Jane
cena: 175

Boho Skarf
cena: 350

Little Black Dress
cena: 400

Skyline High
cena: 500

Mam nadzieję, że look Wam się spodobał;) Przepraszam, że nie ma kategorii, ale kupowałam go już dawno i trudno mi się ich doszukać. Papa! 
                                                                                                         Pisała anlulka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.