Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Jak zrobić dobry film? PORADNIK

Witajcie! Przejdźmy do poradnika ,,Jak zrobić dobry film?'':

Aby zrobić dobry film potrzebna jest przede wszystkim kreatywność. Bez niej nic nam się nie uda. Na początek trzeba ten film ''wymyślić''. Najlepiej robi się to z przyjaciółmi, także można umówić się z kimś bliskim i wymyślić dobrą fabułę filmu. Potem musimy dobrać dobry, kreatywny tytuł, nie taki jak np. ''Moja dziewczyna jest głupia, bo poszła dziś z kimś innym na spacer''. W ogóle nie brzmi, no nie? Musi to być kreatywny, ciekawy, zachęcający tytuł jak np. ,,Psyhofanka'' od psyhopaty i fanki. Dopiero teraz możemy zacząć robić film.

                                                                                       
1. Jeśli początek filmu zawiera miły rodzinny dom od razu kup salon ,,Cosy mansion living room''














2. Następnie dodajemy MovieStars.

3. Koniecznie je przebieramy. Ja np. dodałam do filmu Arli, ale chcę, żeby miała na sobie zwykły domowy strój.                                                      












4. Teraz zabieramy się za najważniejszą rzecz - film.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬






1. Teraz przygotowujemy Arli do sceny pierwszej. Nasz cel:















Przepraszam za jakość zdjęcia. Najpierw dodajemy animację, potem wyraz twarzy.













Osiągnęliśmy:


















Przechodzimy na scenę drugą.


Dodajemy mi animkę ,.Cooool pose'' i smutną mimikę twarzy. Oto efekt:


Scena 3

Tutaj zajmujemy się naszą Arli. Dodajemy jej smutną mimikę twarzy i animację ,,Scared'':


W scenie 4...


...dodajemy Arli napis ,,Jak to?!'':


Scena 5

Zmieniamy mi pozę na ,,Model Pose 1'':


Teraz cały film:








KONIEC


1 komentarz:

  1. Ooo ja wymysle cos smiesznego i zatutuluje ``☻Super kabaret☺``

    OdpowiedzUsuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.