Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Sprawdzony sposób na... StarCoins!

Witam was ponownie! Sorry, że nie pisałam przez te kilka dni, ale jak widzieliście napisałam bardzo ważnego posta (pt.,,Informacja!''. Nie czytałeś? Przeczytaj!) i chciałam trochę zaczekać z kolejnymi, aby każdy z was przeczytał uważnie tę notkę. Dzisiaj ''zdradzę'' wam sprawdzony sposób na zarabianie Sc. Nie którzy siedzą w Chat'ach godzinami, aby zarobić Sc! Owszem, działa to lecz jest dużo lepszy sposób. Kiedyś przesiedziałam w Chat'cie godzinę! I zarobiłam 600 Sc (kiedy nie byłam jeszcze VIP). Po co marnować czas. Jest teraz tyle nauki, a ty siedzisz w Chat'cie, aby zarobić tylko 600 Sc?! Najlepiej wejść do Miasta Filmów ---> Filmy ---> Wyszukiwarka. Wpisujesz: 10 sek ---> Oglądasz wszystkie Sek'i po kolei! Koniec! Za obejrzenie każdego filmu dostajesz 10 Sc, a ponieważ Sek'i trwają 10 sekund po 1 minucie masz 60 Sc! A wystarczy tylko obejrzeć 6 sek'ów! Tak jest wygodniej! Ja ciągle oglądam sek'i i mam 5.000 Sc! Opłaca się!

1 komentarz:

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.