Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

To co najgorsze na MovieStarPlanet...

Hej! Dzisiaj powiem wam trochę o jednej rzeczy, która mnie bardzo ''boli'' na MSP. Albowiem na MSP są rzeczy, które wyznają poglądy pogańskie, czyli takie, które są nie zgodne z naszą religią. Takimi rzeczami są między innymi te d*pne ,,Monster Hign''. Co to wg jest?! Wampiry?! Okropność. Postarałam się zdobyć zdjęcia wszystkich rzeczy, które za takie uważam:

























































Jest tych rzeczy 51. Ale po co wg takie rzeczy tworzyć jak i tak nikt tego nie kupuje? Dziwne... Uważam, że te rzeczy powinny zostać natychmiast usunięte! Bardzo was proszę, nie piszcie nie miłych komów. Każdy może mieć przecież swoje zdanie, prawda? To na tyle! Bardzo was proszę, abyście unikali tych rzeczy! To obraża Boga! Naszego prawdziwego!

3 komentarze:

  1. Lol maseczka zielona to jest przeciw bogu??? LOL Stroje na halloween??? LOL Ja prawie te wszystkie rzeczy mam i baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzooo duzo ludzi je ma!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rzeczy są z pewnością na haloween i niektózi je lubią (ja co prwawda nie mam żadnej z nich). A np. 15 rzecz za 300 SC to w ramach nowego konkursu, którego nazwy nie pamiętam. Zakładając to wyglądamy jakby nasze moviestar były chore.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zauważ że nie wszyscy w boga wierzą np. ja a tamte to tylko stroje na haloween , i dodałaś rzęsy? Żal

    OdpowiedzUsuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.