Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

MovieStarPlanet Hacker

                Czasami zdaje nam się, że możemy sobie korzystać z ,,Hackera by MovieStarPlanet''.

                          Ja ściągnęłam sobie takiego Hackera, ale nie wiedziałam o jednym.

                                                               Jakie jest zagrożenie?

Raz ktoś mi zadał takie pytanie gdy powiedziałam mu, że korzystanie z Hackera jest niebezpieczne: Dlaczego nie mogę go używać? Czy to jest coś złego? Ja odpowiedziałam: Sama korzystałam z Hackera do czasu gdy mój kuzyn powiedział mi,....(dzieci nie płaczcie) że gdy pobierasz Hackera ściągasz na swój komputer bardzo niebezpiecznego trojana (trojan to bardzo niebezpieczny wirus). Jeżeli macie na swoim komputerze taki program (nie ważne czy na darmowy VIP, StarCoins, Fame) od razu go odinstalujcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Naprawdę!!!!!!!!!!!!!! Szybko odinstalujcie zanim ten straszny wirus będzie już na twoim komputerze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!      

P.S. Hacker już i tak nie działa więc nie ma co ściągać

                                                                                            Od instalujcie!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                   ☺ Pozdrawiam Mar18 (Marysia) ☺

21 komentarzy:

  1. Wielkie dzięki za ostrzeżenie, bo miałam go ściągać!!!


    P.S Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże! Już bym go miała tylko am tel rozładowany.. A hakerskie kody też są niebezpieczne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jest tak, że wszyscy mówią, że hack jest darmowy i że wystarczy wypełnić krótką ankietę. Jednak to nieprawda! Żeby ściągnąć taki hack trzeba podać swój numer telefonu, wtedy przyjdzie Ci jakiś SMS za który zapłacisz 7 zł! A takich SMS-ów możesz dostać nawet 10 dziennie, codziennie! A nawet jeśli przyjdzie Ci ten SMS, to on i tak nie pozwala ściągnąć hacka! Więc nie nabierajcie się na to!

    P.S.
    Hackerskie kody może nie są aż tak niebezpieczne, ale nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po co w każdej stronie do hackowania MSP trzeba podać numer telefonu ? Lepiej nie podawać, bo to może być oszustwo ! Jak ja widzę, że trzeba podać numer telefonu to ja wyłączam tę stronę. Uwierzcie mi, bo to może być oszustwo z tymi podaniami numeru telefonu !

    OdpowiedzUsuń
  5. dzienki za ostrzeżenie ps ale na msp sie trudno zarabia dasz jakiś fajny i szybki sposub na zarabianie bez vip'a plis odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposób na szybkie zarabianie masz w zakładce:
      MovieStarPlanet ---> Pomoce ---> Jak szybko zarobić Sc?

      Usuń
  6. ja mam od 5 miesięcy i nie mam żadnego wirusa
    !:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trojan to niewykrywalny nawet dla Firewalla wirus

      Usuń
  7. Ja mam z chomikuj na kase i działa nie mam trojana?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta jasne wiesz są takie strony gdzie nie ma twojego WIRUSA ja mam antywirus panda i od razu wykryje i zniszczy torjana i tak go chociaż niemiałam tylko moje przyjaciółka ma chackai jakoś nie ma twojego wiruska

    OdpowiedzUsuń
  9. już prawie chciałam pobrac trojana jak tu weszłam to mi sie włączyła muzyka i sie tak wystraszyłam e mi sie na kompa wirus wkrywa albo jakiś hacker! nie polecm zawał gwarantowany

    OdpowiedzUsuń
  10. ja osobiście polecam hacki mam już 49 lvl i jakoś nie mam wirusa

    OdpowiedzUsuń
  11. jezu ludzie pewnie to multikonta piszą ale fajne haki działają omgg!

    OdpowiedzUsuń
  12. DARMOWY vip 2021/2022
    to bardzo rposte, wystarczy zmienić email na taki:
    bezplatnyvipmsp@gmail.com
    poczekać 20-30min (im większy macie lvl tym dłużej vipka)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chcecie HACK do MovieStarPlanet
    to tutaj sprawdzony jest:

    https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    < 3

    OdpowiedzUsuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.