Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Nowa klinika piękna

Czy zauważyliście, że dzisiaj pojawiła się nowa klinika piękna? Teraz wygląda tak:



Od razu polubiłam tę całą nową klinikę ze względu na ceny. Są bardzo ładne rzeczy, które nie są dla VIP. Extra! Na pasku u góry (który zamieściłam poniżej) są rzeczy, które można kupić m.in.: oczy, tuż pod oczy,
nosy, usta i kolor skóry. Dla mnie jest to dużo lepsza klinika piękna. Tam każda ''gwiazda'' filmowa poczuje się jak w raju. Jest bardzo dużo oczu do wyboru, nieprawdaż? Oto one:


Super! Oto wszystkie tusze do oczu:



Ten 6 za 100 Sc jest ohydny! Blee...  To, za to są rodzaje nosków (nie ma żadnego nowego noska):


Ustka tez wszystkie stare:


Te 2 są blee...!!! A to kolory skóry (duuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo tego):





Ja jestem bardzo zadowolona z kliniki. Nie wiem jak wam, ale mnie naprawdę zachwyciła. Sorry, bo może kogoś z was zaniepokoiło kiedy będzie wybierana nowa redaktorka bloga. Powiem tam... Mam już jedną, ale nie ma ona konta Google więc jeśli jej mama się zgodzi na utworzenie takiego konta to powitamy na blogu anlulkę (Anię). I to tyle! Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.