Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Pomysł na dobry status w CTR

Witajcie! :* Na początek przesłodkie zdjęcia:



Dziękuję bardzo! :* Dzięki wam, znalazłam się na drugim miejscu w Pytlakach (pierwszy to mój rodzony wujek) i na pierwszym miejscu wśród blogów o MSP. XD Dziękuję bardzo! 

Do rzeczy.

Dzisiaj pokażę wam jak zrobić ciekawy status w CTR (chmurce ,,Co robisz?''). :) 

1. Wchodzimy w ,,Tablica Znaków''.


2. Szukamy fajnych wzorków, klikamy na nie i kopiujemy je.


3. Wchodzimy na MSP i wklejamy do statusu. Teraz kilka pomysłów (używając oczywiście tych kształtów i znaczków):

♥ Zapraszam na 1 część filmu: ♥
♦.............................♦
:) ....... - moja najka :*

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

☺☺
 █ █  - Ja i moja najka :*

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

♦ ....... - ma nowy super film!
♦ ....... - zaprasza na 
COOL Art'a!
♦ ....... - ma nowe look'i!
            ♥ was!

itp.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

To na dzisiaj tyle! Jeszcze raz dziękuję za drugie miejsca w Google'ach! :****

3 komentarze:

  1. no okej szkoda że wszystkie znaki nie da sie użyć na msp zapraszam na MSP mó login to: amisiapisia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka bardzo mi pomogłaś bo nie wiedziałam nawet że istnieje "Tablica Znaków" xDD Tylko jak chcę sobie te czarne buźki skopiować to nie chcą mi się do statusu na Msp wkleić :cc Proszę o jak najszybszą odpowiedź :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy tak niestety ma :( Znaki możesz wkleić tylko po zalogowaniu do czasu, gdy nie użyjesz jeszcze żadnych polskich znaków (chodzi o ć, ż, ź itp.)

    OdpowiedzUsuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.