Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Co się dzieje?

Nwm w końcu co się dzieje! Czytałam bloga mojej znaj z MSP, przeczytałam i w końcu nic nie zrozumiałam! Nie jaki Nikuss z MSP twierdzi, że konto Kellow było jego i że Alicja mu je ukradła (w co nie wierzę). Przecież punktowanie jest proste: Nasza Arli założyła konto Kellow ---> Po jakimś czasie oddała je Alicji - swojej najlepszej przyjaciółce. No i to koniec. A teraz konto zostało skradzione przez tego ''całego'' Nikuss'a. Ale zobaczcie co się stało z kontem UkradnijDlaMnieNiebo!


Złodziej! Złodziej! Ale przecież... Nie, po co ja krzyczę... zasłużyła sobie po tym co zrobiła Arli! Ile to teraz tych kradzieży! Ehh... Pa! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.