Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Rozmawiamy o gwiazdach z 25 lvl'em (cz. 2)

W drugiej części opowiem wam trochę o ALAKIN-DZE


Nie jest ona taka jak Arli (dla mnie, oczywiście, bo nie wiem jak wy ją oceniacie). Jest całkiem ładna i ma bardzo dużo ciuchów. Wydaje mi się, że tyle samo co Arli. Jest jako pierwsza na stronie TOP, a jej filmy cieszą się wielką popularnością, ale powinna się wstydzić jednej rzeczy. Czemu jej BIOGRAFIA nie jest uzupełniona? Popatrzcie:


Nawet nie wie, że jest coś takiego!

Jej pokój jest bardzo ładny i skromny, oto Pokój Dzienny:


Ogród:


Kuchnia:


I Pokój Imprez:


Ma również pełno AWARDS. Zdaje mi się, że nawet więcej niż Arli...:





Wow! Jak już powiedziałam jej filmy cieszą się wielką popularnością. Oto jej najnowszy:


Oglądałam. Polecam! Księga gości nie ma u niej końca (tak jak u Arli):


Dziwne, bo tak jak inne MovieStars z 25 lvl-ami jej L.ż. (Lista życzeń) jest pusta:


No trudno... I to tyle opowieści o naszej kochanej, sławnej ALAKIN-DZE.


Zapraszam na trzecią część ,,Coś o...''. Będzie tam wszystko o ANNII-I. Najce Arli. Czytajcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.