Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Rozmawiamy o gwiazdach z 25 lvl'em (cz. 3)

Czytacie ,,Rozmawiamy o gwiazdach z 25 lvl'em''! Już za chwilę coś o ANNII-I


ANNIIA jest VIP Elite tak jak ja. Jest jako 3 na stronie TOP. Ma bzika na punkcie swojego chłopaka Jony97, który ma na imię (w realu) Kuba. Robi same ArtBook-i z wierszami miłosnymi właśnie dla niego:


Nawet napisała o nim w swojej BIOGRAFII:


Nie tworzy filmów. Jej specjalnością są Seki:



Ona chyba naprawdę kocha tego całego Kubusia. Zobaczcie na jej pokój dzienny:


W ogrodzie nic nie ma (oprócz róży):


Kuchnia też nieciekawa:


I pokój imprez:


Zobaczyłam jej 3 Look-i i oceniłam:


Ten oceniłam najgorzej, ponieważ jest on w stylu Goth, a ja tego nienawidzę!


Drugi oceniłam 6/10, bo nie jest taki zły...Jest skromny i modny chociaż podarte spodnie nie pasują do tej bluzki. 


Ten kostium oceniłam w ten sposób, że zwracałam uwagę na oczy i włosy. Oczy są po prostu ohydne! A włosy do d***! ANNIIA ma pełno Awards:





W kolejnej części lola1501

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.