Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Rozmawiamy o gwiazdach z 25 lvl'em (cz. 1)

Chciałabym dzisiaj opowiedzieć wam trochę o różnych Gwiazdach z 25 lvl-em. Zaczynam dziś od Arli.

Arli jest jako druga w kolejności najsławniejszych. Zawsze chciałam być taka jak ona... Ostatnio zdarzyło się jednak coś dziwnego... Zaczęła mówić, że jeśli jak będzie wchodziła na MSP nie będziemy jej zauważać to odejdzie! Nie wiem co w nią wstąpiło... Lecz pewnego dnia ukazała się jej nowa biografia:


I tak się stało. Po tygodniu ukazał się jej nowy film pt.,,Musiałam odejść''"


Okazało się, że jednak zostaje. Uffffff.........''Kamień z serca...''.

Ma też pełno Awards! Zobaczcie!





Nie wiem też co stało się z Kellow. Kellow i Arli to dwie duszyczki nierozłączki... Nawet na YouTubie są teledyski o ich przyjaźni... Arli zawsze miała ją w okienku ''miłości'' lecz pewnego dnia...
Weszłam sobie na konto Arli. I co widzę?! W tym okienku zamiast Kellow wyskoczyła Lady Zanetka. -Również najlepsza duszyczka Arli. A co z Kellow?! Po jakimś czasie ukazał się ArtBook Arli z konkursem, w którym przedstawiła ona swoje dwie najlepsze przyjaciółki... Pierwsza to była właśnie Lady Zanetka. Drugiej dziewczynki nie poznałam, ale miałam pewność, że to Kellow. Klikam....A tu wyskakuje nasza kochana Pixieee.... Wiecie, ta Pixieee.... co stworzyła film ,,Legenda o Powstaniu Czekolady''. Miesiąc później wchodzę... W okienku miłości nadal Lady Zanetka., w okienku naj znaj Pixieee..., May Dreamer i :


Wreszcie! A to jej pokój dzienny:


Ogród:


Kuchnia:


I pokój imprez:


W kolejnej części opowieści o ALAKIN-DZE. Zapraszam! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.