Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Akademicki Boonie - KONIEC Akademii MSP!

Hej!
Wiem, nowe misje odblokowały się już 10 września, ale wiecie... Wczoraj miałam urodziny i chociaż wiem, że to pokrętna teoria, to nie miałam jakoś mega czasu, aby napisać ten post. Dlatego dzisiaj przedstawiam Wam ostatnią, mniejszą nagrodę, którą jest...


...szkolna czapeczka! Pamiętam, jak nosiłam taką przy pasowaniu pierwszoklasisty xDD
Pojawia się ona oczywiście w naszej szafie,


a na nas wygląda tak:


No i chwila, na którą wszyscy czekaliśmy...


...Akademicki Boonie - sowa! Jak wiemy sowa, to symbol takiej ''mądrości'' i ''nauki'', więc chyba tym kierowali się nasi kochani graficy MSP.

Fajna to była przygoda z Akademią MSP ;) Ciekawe czym nas zaskoczą kolejne eventy :)

4 komentarze:

  1. Cześć! Mam taki problem. Mam ostatnie zadanie w akademii >.< Nie umiem wykonać zadania "Kup strój na imprezę zakończeniową ze Sklepu z Rzeczami." Kupywałam jedną część ubioru ze sklepu z ubraniami jak i przedmiot ze sklepu z rzeczami i się nie zaliczyło. Robię coś źle?
    Ogółem pozdrowienia, blog wspaniały ^^
    Pozdrawiam, RedHairIsAlwaysBeautiful,
    /Nikita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinnaś odświeżyć msp i jeszcze raz kupić jakieś najtańsza ubranie takie za 50 lub 100sc mi to zaliczyło pozdrawiam oraz zaproś do znaj na msp Icelis

      Usuń
  2. Albo takie czapki na Studiach są :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie sie czytalo.

    Kody do gry

    ✿ Link do strony: Kody do MSP

    OdpowiedzUsuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.