Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

5 września - kontunuujemy naukę!

Hej!
Sorry, że ten post z dwoudniowym opóźnieniem, ale robię przerwę od MSP na potrzeby Momio i wchodzę tam tylko ze względu na bloga ;)

5 września - kontynuujemy naukę w Akademii MSP!
Czekają już na nas kolejne misje. A tym razem, mniejszą niespodzianką jest... super bluzka!


Według mnie, rysownicy MSP bardzo się postarali. Zwłaszcza zwróćcie uwagę na detale i świetnie dobrane kolory. Jest ona bardziej w takim ulicznym stylu, ale uważam, że świetnie nadałaby się w lekkie dni do szkoły!



Pojawia się standardowo w naszej szafie, a na nas wygląda tak:


Ciekawe czym zaskoczy nas trzeci, ostatni mniejszy prezent oraz nagroda główna - Akademicki Boonie. Coś czuję, że będzie on wystylizowany na postać przypominającą kujona (duże, okrągłe nerdesy, mundurek, schludna, szkolna fryzura). Ale to już w swoim czasie.

4 komentarze:

  1. VIP za Free!!!!:
    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/
    Polecam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Mam taki problem. Mam ostatnie zadanie w akademii >.< Nie umiem wykonać zadania "Kup strój na imprezę zakończeniową ze Sklepu z Rzeczami." Kupywałam jedną część ubioru ze sklepu z ubraniami jak i przedmiot ze sklepu z rzeczami i się nie zaliczyło. Robię coś źle?
    Ogółem pozdrowienia, blog wspaniały ^^
    Pozdrawiam, RedHairIsAlwaysBeautiful,
    /Nikita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie umiem Ci dokładnie pomóc, ponieważ nie wypełniam zadań tylko błyskawicznie pomijam je za 1 diament. Ale z Twojej treści wynika, że w Sklepie z Rzeczami powinien być ukryty jakiś ciuch, który masz zakupić :)
      P.S.
      Dzięki! :*

      Usuń
  3. Fajna stronka.

    ✿ Link do strony: Kody do MSP

    OdpowiedzUsuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.