Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Boonie rescure

Cześć!
Niedawno ściągnęłam na tablet grę... Nie jest to MSP... Tylko boonie rescure! Całkiem spoko. Ta gierka polega na dopasowywaniu boonies kolorami. Gdy przejdziesz poziom dostajesz gwiazdki: jedną, dwie lub trzy, w zależności od zdobytych punktów. Nie jest to jednak najlepsze. Najlepsze jest to, że fame ( ja najwięcej zdobyłam 350) oraz sc ( mój rekordzik to 50) możesz przesłać na MSP!!! Pomaga to w lvl no i w zdobywaniu sc. Mam nadzieję, że zachęciłam was do pobrania tej aplikacji!;)
                                                                                                                     Pisała anlulka;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.