Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Koneq i zapowiedź...

Hej!
Po pierwsze, przepraszam Was, że tak rzadko piszę. Po prostu nie mam czasu. A na temat to tak: Na MSP stworzyłam art z konkiem, nikt jeszcze się nie zgłosił, więc go reklamuję. Do wygrania ciuszki (komplecik: bluzka i spodnie) oraz wiele innych. Szczegóły w arcie, jak już mówiłam. (Dla nie zorientowanych-na MSP mój login to anlulka). Drugi newsik to, że mam zamiar zrobić "serię" na blogu o unikatach...Piszcie w komach, czy jesteście za! Bay!;)
                                                                                        Wasza anlulka!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.