Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Znowu zmiany...!! Czy ja nie mam nic innego do ''roboty''?!

Nie będę się tu rozpisywać, bo nudzą mnie już te ciągłe zmiany wyglądu. Na szczęście wygląd, który jest teraz będzie tu, aż do Świąt Wielkanocnych. No więc... Tło zmieniłam na takie wisienki, ponieważ chciałam, żeby blog miał w sobie coś takiego ''owocowego'':


Jest pobrany z mojego ulubionego bloga. Zdjęcie jest zwykłe, ale dołożyłam jeszcze adres bloga:


Pewnie zauważyliście, że zmieniły się też kolory, nie których linków i została zmieniona piosenka blogowa i oczywiście pytanie do ankiety. Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.