Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Q&A

Hej!
Ostatnio na MSP postanowiłam, że utworzę w ArtBook'u Q&A. Jednak, co napisałam jedno słowo - kratkowało xD Więc postanowiłam, że odpowiedzi na pytania będę umieszczać tutaj :)

1. Ile masz cm wzrostu?
Jestem najmniejsza w klasie, ogólnie mała jak na mój wiek - 135 cm.. :(

2. Jak masz na imię?
Marysia, ale mów mi Mari.

3. Ile to 9+10?
Banalnie - 19.

4. Grasz w Momio?
Tak, gram w Momio. Mam 44 lvl i nazywam się Ashlynn.

5. Ile masz lat?
11.

6. Ile masz lat? (XD)
Odpowiedź wyżej XD

7. Lubisz Nutellę z pasztetem?
Nigdy nie próbowałam, ale coś czuję, że nie.

8. Lubisz smalec?
NIENAWIDZĘ!

9. Kochasz mnie?
Tak, Starla, kocham Cię (po przyjacielsku) :)

10. Czy będziemy przyjaciółkami?
Pewnie :)

11. Lubisz mrówki? Lubisz kajzerki?
Lubię kajzerki, o mrówkach się nie wypowiem.

12. Lubisz dawać pozdra albo prezenty?
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, ale nie daję ich bez okazji.

13. Czy mnie lubisz?
Tak :)

14. Lubisz sok jabłkowy?
KOCHAM! <3

15. Lubisz mnie?
Tak, Kami, jesteś moją najlepszą przyjaciółką! :*

16. Czy dasz mi pozdro?
Nie.

17. Jak się nazywasz?
Było już takie pytanie - Marysia.

18. Ile masz przyjaciół na MSP?
1.304

19. Czy status 'Celeb'' może wygasnąć?
Owszem. Celeb automatycznie znika, kiedy ilość Twoich VIP znaj spada poniżej stu.

20. Czy jak robisz seki, to ile osób dziennie to ogląda?
Zależy. Jeżeli zareklamuję to na statusie np. tak: ''Nowa seQa, zapraszam! EE>'' to ogląda mi tak z 6-10 osób, nie więcej, nie mniej. Ale jeśli zareklamuję to w ten sposób: ''Ostatnia seQa serii ......... Za obejrzenie całej serii = prezent z l.ż.! EE>'' to ogląda mi tak z 30-40 osób.

21. Co lubisz oglądać/w co lubisz grać?
Obecnie, kocham ''Czarodziejów z Waverly Place'', a moje ulubione gry to Momio, MSP i AM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.