Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Wywiad z Arli!

Zapraszam Was na wywiad z naszą ukochaną Arli.


Jak trafiłaś na MSP?

Moja przyjaciółka, a zarazem koleżanka z klasy grała w tą grę i powiedziała, że mam zagrać z nią. Tak to się zaczęło.

Czy początki były trudne? Zdobywanie lvl'i, fame, sc itp.

Oczywiście, że tak, początki zawsze są trudne. Ale nie było to moje pierwsze konto, więc wiedziałam, że dam sobie radę.

Kiedy (jeśli pamiętasz) dostałaś swojego pierwszego VIPa i na ile on był? 
Mniej więcej, jaki lvl wtedy miałaś?

Na koncie Arli pierwszy mój vip był już pierwszego dnia, od razu jak założyłam konto. Na dobry start aż na 3 miesiące. Skoro był on od razu po założeniu konta - miałam wtedy level 0.

Czy pamiętasz tytuł swojego pierwszego filmu, którym głównie zasłynęłaś (jeśli to, oczywiście, BYŁ film)?

,,Pokochać bestie''

Jak promowałaś ten film? Ogłaszałaś się na forum, w CTR itp.?

Robiłam wiele konkursów, co sprawiło, że dużo osób dowiedziało się o mnie i o moich filmach.

Co sądzisz o sekach? Czy warto je robić?

Moim zdaniem filmy to lepszy wybór. Trudniej na nich zaczynać, ale potem jest o wiele lepiej niż na 10 sek.

Dziękuję za wywiad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.