Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Konta na sprzedaż (cz.1)

Cześć, tu Mar.
Pewnie wielu z Was, przy zakładaniu konta na MSP, miało problem z dobraniem loginu... 
Ja również miałam ten kłopot. Tak naprawdę to tylko Arli oraz ALAKINGA mają nazwy, które faktycznie symbolizują imię MovieStar, nie jakiś ''nick''.
Postanowiłam więc tworzyć konta z ładnymi loginami, których jeszcze nie ma na MSP i je sprzedawać. Cena to jedno pozdro lub 50 seków, ponieważ konta nie są jakoś nie wiadomo ile warte.
Przebieg transakcji:
1. Płacisz mi pozdro lub oglądasz 50 seków ze swojego obecnego konta. 
2. Podaję Ci hasło do konta, które chcesz kupić.
KONIEC
Przypominam, że e-mail NIE JEST ustawiony! 

Pierwsze konto: ImposibleGirl

Jest to konto dla dziewczyny. 
Żadna misja nie jest wypełniona, więc można zdobyć dużo lvl'i (aktualny lvl na tym koncie to: 3).
Screeny:






Konto jest nienaruszone, pozbierane są tylko prezenciki!

Chętnych proszę o wiadomość prywatną.


1 komentarz:

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.