Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Kim jest Pixi Star oraz Zac Sky?

Pytanie, które zauważyłam ostatnio dwa razy w statusach moich znaj. Kim oni w ogóle są?
Odpowiedź jest zasadniczo prosta, ale ponieważ opisuję w tym poście ich obojga, zacznę od Pixi, no bo przecież panie mają pierwszeństwo :D

Kim jest Pixi Star

Pixi Star jest jedną z takich ''VIPowskich'' postaci na MSP, jak np. Starla Sky, Becca Beats itp.
Jest to po prostu moderator/moderatorka MSP ukrywająca się pod jej postacią. Pixi jest online 24 godziny na dobę, codziennie!



Ma też podkreśloną, zaznaczoną na złoto nazwę użytkownika. Ubrana jest zawsze tak samo, ale w szafie posiada wiele innych ciuchów, w tym dużo unikatów.

Nie da się jej usunąć ze znaj. Myślę, że została ona stworzona po to, aby być taką naszą przewodniczką-informatorką, ponieważ w statusie zawsze ma wypisane najważniejsze nowinki z MSP, np.


Co jest równie zastanawiające, nie posiada ona lvl'u, czyli nie jest wpisana na listę rankingową.
Nie można być z nią na najkę/dziewczynę, ani (tak jak już wspomniałam) nie da się jej usunąć ze znaj. W najkach posiada tylko Zaca Skya, o którym powiem za chwilę. Jest też ''wiecznym'' Super VIPem oraz Judge i wiecznym Celebem.

Jedyne czynności, które możemy u niej zobaczyć to profil, looki, pokój, arty oraz YT.

Myślę, że wytłumaczyłam Wam sprawę z Pixi Star.

Kim jest Zac Sky?

Zac Sky - czyli także moderator ukrywający się pod fikcyjną postacią z gry. W CTR również ma wiadomość o jakiejś nowości, na identyczny temat jak opisana wyżej Pixi, jednak napisany w inny sposób. Nie mamy go w znaj i nie możemy go do nich zaprosić - tak samo jak Pixi.


Również ma ''wiecznego'' Super VIPa oraz Judge i wiecznego Celeba.
W najkach ma tylko Pixi Star. Jak widzimy, ma status na ten sam temat co Pixi, jednak napisany inaczej. Porównajmy:

Pixi Star:

Teraz w Zadaniach Wielkanocnych na komputerze możecie wygrać UROCZEGO Boonie!


Zac Sky:

Gdzie podziewa się ostatnia pisanka? Nowe Zadania Wielkanocne na komputerze są super zabawne!


Jak widać - ten sam temat, inny sposób wyjaśnienia.
Jeszcze tylko na sam koniec - PLOTKA na jego temat, którą rozważają wszyscy MSPowicze:

Zac Sky jest BRATEM Starli Sky.

Ta pogłoska powstała, ponieważ noszą oni to samo nazwisko, dlatego wielu się tym zainteresowało.


8 komentarzy:

  1. Szczerze nie są oni ma jakoś specjalnie potrzebni, ale bez nich byłoby nudno. :/

    scorupcu

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha... no ogólnie dzięki za opis o nich.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bez tym dwojga było by o wiele lepiej! Mi tylko zapełniają miejsca w znay...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Dodatkowo informują nas o wszystkim, jak byśmy byli jakimiś amatorami i nie umieli grać w MSP... No błagam!

      Usuń
  4. Po co mi Pixi Star w znaj? Jak zakładałam w 2014 roku moje obecne konto to nie było Pixi ani Zaca. I było super, miałam jedno wolne miejsce w znaj, a teraz jest ono Pixi

    OdpowiedzUsuń
  5. Pixi I Zac to nie są moderatorzy są to Boty stworzone przez modów

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię pixi ani zaca tak jak napisała Marysia Pytlak po co oni skoro umiemy grać w msp i nie jesteśmy amatorami a więc nie wiem po co oni skoro zajmują nam miejsce w znajomych

    OdpowiedzUsuń
  7. Pixi nie jest moderatorem ._.

    OdpowiedzUsuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.