Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Posty i blog

Witajcie! Tu wasza Mar.
Mam dla Was, niestety, złą wiadomość...
28.08.2014 r. o godz. 21.00 kończy mi się VIPek. W związku z tym, do tego czasu, chciałabym wbić tyle lvl'ków na ile starczy czasu. Teraz każda minuta na MSP jest dla mnie bardzo, bardzo ważna.
Niestety do tego czasu nie będę pisać postów na blogu... Liczę na moje kochane redaktorki, do których mam duże zaufanie i wiem, że jak będą miały czas to coś napiszą. Niestety ja, prawdę mówiąc, ''zniknę z bloga''... Pamiętajcie, że chociaż mnie nie ma są też inni, którzy na pewno postarają się utrzymać bloga w ładzie. Oczywiście od czasu do czasu wejdę, zmienię nagłówek i wygląd, ale nie będę pisała notek. Możecie też śledzić naszego bloga na FanPage'u, na FaceBooku.

Życzę Wam miłych wakacji! :******

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.