Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Nikuss... No nie!

Witajcie! Wszyscy już trąbią o karpie-Lolinkassi.
Gdy anlulka zawiadomiła mnie w tej sprawie myślałam, że Lolinkassi ktoś wkradł się na konto, no i, oczywiście, na ''pierwszy ogień'' wzięłam Nikuss'kę. Myślałam, że jak zwykle coś jej się w głowie poplątało, no i, że ukradła konto również Lolince. Gdy była cała sytuacja z UkradnijDlaMnieNiebo, Nikuss zawiadomiła od razu o swojej kradzieży na swoim blogu.




Ale nie, wszyscy się myliliśmy.
Tak jak napisałam wyżej, weszłam od razu na jej bloga. Nic tam nie było, ale z pierwszej jej notki tak się uśmiałam, że...! Nie no, no. Muszę Wam ją zaprezentować :D
Nikuss twierdzi, że ktoś wkradł jej się na bloga i dała nawet jego screeny gdy strona była pod wpływem włamywacza, ale najlepsze jest to, że twierdzi, że tzw. profil, ukradła jej (oprócz drugiej włamywaczki) jakaś Unfo od starrr_03! Jeżeli nie ''zakapowaliście'' to już tłumaczę.
Ona mówi, że bloga ukradła jej Ricca105, a drugą włamywaczką jest Silverstein, którą przysłała starrr_03! Ja nie wierzę, że Monika mogłaby coś takiego zrobić...!!! Ona jest najżyczliwszą osobą, którą znam z MSP! :'(


♥ it (+1'ki)? Komek? Do zobaczonka!


2 komentarze:

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.