Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Black Girl

Stworzyłam nowy komplet-Black Girl dla VIP.
Oto on:


















Kosztuje 1850 sc
Składa się z:

Morning Mess
500 sc
VIP

Big Love
400 sc
nie VIP

Heels of Horror
450 sc
VIP

Geometric Skirt
500 sc
nie VIP

Mam nadzieje że wam się podoba.

 A oto inne propozycje kolorów:


                                                                      



 Zakupiłam ten komplet i zrobiłam looka, więc śmiało
 możecie kupić go z niego.
    
     Sorry, że nie ma kategorii,
      ale trudno by mi było się ich doszukać.
                                                           

                                                                            Do Zobaczenia na MSP, Jululka123



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.