Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Look;) (dla VIP)

Cześć!
Ostatnio nakupiłam sporo ciuchów i natchnęło mnie na looka. Uznałam, że jest spoko. A Wy co myślicie? Oto on:
Kosztuje 1300sc i jest dla VIP. Piszcie na MSP, czy Wam się podoba;)
 
Myślę, że się spodobał...
ps. Możecie mi pisać o Waszych pomysłach na posty. Chętnie je przyjmę! Bay!
                                                                       
                                                                                                                                    Anlulka;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.