Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Uwaga! ''Zemsta'' UkradnijDlaMnieNiebo!

Uwaga! Uwaga! Nadchodzi (chyba) komputerowa wojna (hihihi)! Między fanami Arli, a tymi, którzy wierzą w ''bajeczki'' UkradnijDlaMnieNiebo! 

- Skąd to ''śmieszne'' podejrzenie z tą ''wojną''?
Biorę udział w konkursie Arli o konto Unforgettable. Byłam na Chacie 4moviestars.pl, bo takie są zasady uczestnictwa, a tam złośliwa UkradnijDlaMnieNiebo! Czego ona jeszcze chce! Zemsty?! Pisała na swoim blogu, że ktoś zgłosił jej film ''Cała prawda o Arli!'' i że dostała przez to bana na 3 dni. Dzisiaj na Chacie 4moviestars.pl okazało się że jest moderatorem tego Chat'u! Ale jak?! Przecież Arli i UkradnijDlaMnieNiebo to najwięksi wrogowie! Musiała się pewnie jakoś włamać na ten Chat i wprowadzić takie ustawienia...! Dziwne... Nawet bardzo dziwne! No i ja zaczęłam do niej gadać, że ''Czego ona tu jeszcze chce?'' i żeby się ''od Arli odczepiła''! A ona nazwała mnie idiotką!!! I nie tylko! Dała mi bana na Chacie 4moviestars.pl, aż na 6 godzin! Takiej i****** i złośnicy tak zazdrosnej o taką ''głupią'' grę jeszcze w historii MSP nie było!!!!!!!!!!!!!!! Nie by-ło!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dlatego, póki jeszcze czas, zastanawiajcie się po której stronie chcecie ''grać''! Złośliwa i****** UkradnijDlaMnieNiebo, czy kochana, niewinna Arli? Ja zdecydowanie jestem z Arli na ''czele''! 

Głosuj! Kliknij na poniższy link do ankiety:
http://www.survio.com/survey/d/R0V5T7B9R1F4K5P5Z 


P.S.
Czy to może być jej sprawka?

Arli by tak nie napisała...

2 komentarze:

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.