Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Mała zmiana menu

Witajcie! Jak już pewnie zauważyliście wprowadziłam pewne zmiany w menu górnym. Według mnie nie wygodne były te wszystkie strony, a było ich dodatkowo bardzo dużo. Dlatego właśnie, postanowiłam umieścić je wszystkie w trzech stronach: ''Atrakcje'', ''O nas'' i ''Informacje'':


W zakładce ''O nas'' znajdziecie informacje o mnie i o anlulce, oraz ogólne informacje o tym blogu. ''Atrakcje'' to natomiast zakładka, w której znajdziecie zakładki: ''Filmy'', ''FanClub'' i naszą pomagającą służbę - ''♥ PmPk ♥''. Zakładeczka ''Informacje'' - znajdują się w niej ''Regulamin Chat'u'', kontakt do mnie, anlulki i ogólnie do bloga, oraz ''Okładka - informacje''. Uważam, że tak będzie wam wygodniej. Zauważyliście też pewnie, że nie wymieniłam w podstronach Chat'u, a regulamin jest. Chat zamieściłam pod nagłówkiem, żebyście mogli równocześnie rozmawiać z innymi i czytać bloga. Bay, bay! XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.