Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Ważna informacja!

Jak już wam mówiłam skradziono mi konto - Scienca, ale wiele osób o tym nie wie. Jest bowiem taka sprawa, że użytkownik, który kieruje teraz tym kontem mówi, że jestem Hacker'ką!!! Bardzo was proszę: nie wierzcie mu! To on jest Hacker'em, bo ukradł mi konto! Zgłosiłam już to do moderatorów MSP, ale nie wiem czy to coś da. Proszę was! Nie wierzcie nie prawdziwej Scienca'y!

P.S.
Ten Hacker nie jest taki chytry. Nie zmienił e-mail'a i dzięki temu odzyskałam konto Syriel, ale Scienca nie jest taka głupia! Uważajcie na nią i ją usuwajcie!
   
                                                                                   Pozdrowionka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.