Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Czas na zmiany!

Zmieniłam trochę wygląd bloga w związku z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia. Mamy na zdjęciu Świąteczne stroje na Świątecznym tle:


Tło powinno być w kolorach szaty Świętego Mikołaja więc zrobiłam odlotowe białe serduszka na czerwonym tle:



Favikona przedstawia oczywiście mnie (jest trochę niewyraźna):


Chciałam, aby kursor był srebrny więc wybrałam taki:


Nie jest ze strony 404bajery.pl tylko ze stronki www.cursors-4u.com, z której od dziś będę tylko korzystać. Mam nadzieję, ze kompozycja wam się spodobała. Stronę tę wynalazłam wchodząc na tego bloga, który od razu bardzo mnie zafascynował! Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.