Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Angielskie, Duńskie, Hiszpańskie...

Czy wiecie, że są różne MSP? Tak są! Angielskie, Duńskie, Hiszpańskie (długo, by wymieniać)... Każdy z nich ma inną końcówkę. Polskie (nasze oficjalne) MSP ma końcówkę ''.pl'', a na przykład Angielskie MSP ma ''.de.uk'' (trochę dziwnie, nie?) i tak dalej. Ja raz zalogowałam się na Duńskim MSP (bo dużo się o tym MSP mówi) i zauważyłam, że u nich jest już (data) 13, a u nas na Polskim była normalna data - 12 (fajnie, bo można było zajrzeć co czekało nas następnego dnia w Świątecznym Kalendarzu). ☺ Wow! ☺




Trochę zmienię temat, ok? Jak sami zauważyliście na liście autorów tego bloga pojawiła się nowa osoba - Anlulka MSP. Tak, będziemy mieć nową redaktorkę bloga. Nazywa się Ania. To moja sąsiadka. Gra na MSP prawie 2 lata i dużo o nim wie. Ma 10 lat. Chodzi do czwartej klasy tak jak ja (jeśli chodzi o temat ,,Angielskie, Duńskie, Hiszpańskie...'' to już nie będziemy na tan temat pisać. To co miałam do powiedzenia - powiedziałam). Mam nadzieję, że ją polubicie! Bay! :-)

1 komentarz:

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.