Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Czemu?

Pewnie się zastanawiacie dlaczego najsławniejsze są MovieStar*, które mają normalne imiona. Ale nie takie jak: Marysia, Ania, Karolinka tylko jakieś wymyślone np.: Dirk*, Theyla*, Scienca*, Sylier*, ALAKINGA*, Arli* itp. Wiecie...Ja też nie mam ''zielonego pojęcia'' czemu tak to jest...No nie mam pojęcia, ale zawsze jakieś wyjaśnienie jest, nie? Bardzo jestem ciekawa... Dlatego ostatnio tworzę sobie konta, które nie zawierają cyfr, ani znaków. Możecie zapraszać do znaj: Zeke'aCassidy*, x MovieStarPlanet x*, Scienca'e* i Syriel'a*. Przyjmuję! Ale wróćmy do naszego tematu. Każdy jest tego ciekawski, dla tego piszcie w komentarzach swoje uwagi, propozycje. Czekam na pomysły!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.