Serduszka

GRY

Kursor

Fuschia Glitter Pointer

Na początek


♥Hejka♥ Jestem Mar18. Gram na MSP ponad rok. Prowadzę ten blog na temat MovieStarPlanet.pl..  Mam nadzieję, że będziecie się doskonale bawić. Zapraszam!!! ♥ was!!!!!!!!!



Cześć!!! Jestem Mar18 (Marysia). Mam 9 lat. Pokochałam MSP jak tylko się zarejestrowałam. Ile macie przyjaciół? Ja mam 232. Piszcie w komentarzu ile ich macie, a i napiszcie swój login. Kto będzie miał najwięcej dostanie ode mnie prezent z l.ż. (listy życzeń). Oglądajcie moje filmy. Polecam mój najdłuższy ,,Zwykłe życie''. Są dwie części, ale ja wam proponuje drugą. Zrobicie dla mnie look? Jak będziecie go robić i będziecie mnie tam do tego look-a ubierać to wam się nie dobrze zrobi jak zobaczycie ile ja mam ciuchów w swojej szafie. Jestem VIP na rok. Zapraszam na ten konkurs, o którym mówiłam wcześniej. To nie żart!!!! Zgłaszajcie się!!!!! 

                                            Powodzenia!!!!!!! ♥ was!!!

2 komentarze:

  1. ♥ Wow ty jesteś EXTRA!! No weź...zaproś do znaj!! Uwielbiam Cię! Mar18 pliiiiiiiiiiisssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam 146 znaj. jestem gosia vipek 1

    OdpowiedzUsuń

1. Nigdy nie podawaj nikomu swojego hasła, numeru telefonu itp.
2. Nie obrażaj innych, nie przeklinaj.
3, Jeśli napisałam coś co Cię obraziło nie pisz nie miłego komentarza, wiedz, że wtedy bardzo przepraszam.